google maps

pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie GMF

Pozycjonowanie Wizytówki Google Maps jest bardzo ważne ze względu na to, iż jest to dodatkowa okazja do pokazania swojego biznesu potencjalnym oraz obecnym klientom. Dzięki posiadaniu wizytówki Google można docierać do nowych zwolenników danych usług lub produktów.

Co to jest wizytówka Google Maps i dlaczego jest ważna?

Wizytówka Google Maps to możliwość zaprezentowania prowadzonego przedsiębiorstwa o wiele szerszemu gronu odbiorców. Jest to okazja, w ramach której odbywa się wyświetlanie danego miejsca – placówki, firmy, zakładu na mapach Google w przypadku korzystania ze strony internetowej, ale także z aplikacji Google Maps. W związku z tym jest to bardzo ważne dlatego, że osoba poszukująca jednego miejsca może przypadkowo trafić także na drugie, w tym właśnie konkretną firmę. Bardzo często turyści przybliżają mapy, by zobaczyć, co ciekawego znajduje się jeszcze w okolicy. To rozwiązanie sprawia, że nie ma problemu z trafieniem też do innych miejsc, których początkowo nie miało się w planie. Oprócz tego przy zakładaniu wizytówki Google można określić główną działalność firmy.

Podczas poszukiwań hotelów, restauracji, czy miejsc wartych uwagi w danym mieście system wyświetli wszystkie propozycje, które pasują do danej dziedziny. Wizytówka Google Maps to opcja pozwalająca pozyskać nowych odbiorców swojego biznesu. To właśnie w wizytówkach Google Maps klienci oraz odbiorcy mogą pisać opinie na temat danego przedsiębiorstwa i wystawiać odpowiednią liczbę gwiazdek związanych z zadowoleniem.

Jakie są korzyści z dobrze uzupełnionej wizytówki?

Istnieje bardzo wiele korzyści wynikających z dobrze uzupełnionej wizytówki. Są to fakty wymienione powyżej, ale oprócz tego wizytówki Google pozwalają na sprawdzenie dokładnej lokalizacji miejsca, do którego chce się trafić. Nie ma więc problemu z poszukaniem konkretnego adresu danego przedsiębiorstwa. Idealnym rozwiązaniem jest podanie także strony internetowej danej firmy oraz numeru telefonu do kontaktu, konkretnych godzin otwarcia. Takie rozwiązanie sprawi, że klient będzie miał wszystko w jednym miejscu. Dzięki temu nie zniechęci się tym, że musi innych danych szukać na konkretnych stronach Google. Ważne jednak jest to, by wszystkie dane udostępniane na wizytówce Google Maps były aktualne. Zawsze można zaznaczyć opcję tymczasowego zamknięcia działalności lub zmianę godzin otwarcia.

Kolejnym atutem wynikającym z tego działania jest lepsze pozycjonowanie. Dzięki temu, że nazwa firmy będzie znajdowała się wyżej w wynikach wyszukiwań Google jest o wiele większa szansa odnośnie tego, że więcej osób będzie mogło poznać ofertę danego przedsiębiorcy. Wizytówka Google pozwala także na zaprezentowanie zdjęć firmy oraz oferowanych przez nią usług. Takie rozwiązanie sprawia, że klient już na samym początku może podjąć decyzję odnośnie tego, czy dane fotografie są dla niego zachęcające. Wizytówka Google Maps to jednak przede wszystkim możliwość udostępniana klientom, którzy chcą się podzielić swoją opinią o danym miejscu z innymi internautami.

Dla kogo jest przeznaczona wizytówka  Google Maps?

Dla wszystkich punktów, które oferujesz klientom w określonej lokalizacji. Należą do nich:

  • Lokalne restauracje,
  • Punkty usługowe – salony fryzjerskie, kosmetyczne, krawieckie, obuwnicze itp,
  • Muzea, galerie, miejsca kultury, atrakcje turystyczne,
  • Warsztaty komputerowe, pralnie, hotele.

Dopóki klienci mogą je uzyskać bezpośrednio z Map Google, mogą korzystać z wizytówek wszędzie tam, gdzie szukają miejsc w pobliżu. Pinezki z wizytówkami pozwalają znaleźć recenzje znanych miejsc i poznać zupełnie nowe miejsca podczas podróży i miejsca zamieszkania.

Zwiększ sprzedaż, przyciągając setki nowych klientów dzięki dobrze prowadzonej wizytówce Google Maps.

Zapewniamy skuteczne kierowanie wizytówek w Google Moja Firma, aby wyprzedzić konkurencję. Czynności optymalizacyjne, czyli czynności związane z tworzeniem i lokalizowaniem wizytówek w Mapach Google obejmują:

  • Utworzenie konta w Google Moja Firma (gdy takie nie zostało utworzone).
  • Weryfikacja wizytówek względem Twojej konkurencji (sprawdzenie narzędziem SEO).
  • Prawidłowe wypełnienie wizytówki wszystkimi danymi (ze współpracą właściciela wizytówki).
  • Optymalizacja wizytówki pod kątem SEO (kompleksowe sprawdzenie każdego punku wizytówki).
  • Tworzenie i publikowanie materiałów (przynajmniej raz w tygodniu).
  • Aktualizowanie danych i treści na wizytówkach (raz w miesiącu weryfikacja danych, czy nie zostały zmienione np. godziny otwarcia, urlopy itp.).

Co zyskasz dzięki naszej współpracy?

Czas – musisz poświęcić czas na naukę obsługi narzędzi, zarządzania i pozycjonowania profili firm, analizowania konkurencji, zamieszczania informacji…

Pieniądze – codziennie korzystamy z wielu narzędzi do optymalizacji, takich jak Semstorm, Surfer SEO, Surfer Local, Screaming Frog… w cenie przewyższającej miesięczny koszt obsługi Twojej wizytówki.

Wewnętrzny spokój – samemu zarządzając wizytówką metodą prób i błędów, co spowoduje, że będziesz się ciągle denerwować, że wykonałeś dużo pracy, która nie przyniesie Twojej firmie żadnej przysługi.

Rozwój firmy – zarządzanie profilem w Google w celu zwiększenia efektywności i rentowności firmy zajmuje dużo czasu, który mógłbyś poświęcić na zarządzanie firmą, w czym jesteś naprawdę dobry!

Czego potrzebujemy, aby Twoja wizytówka była dobrze wypełniona treścią, która będzie na siebie pracowała i przyciągnie uwagę nowych klientów?

Poprosimy o zdjęcia obiektu, a jeśli prowadzisz restaurację, jest to również menu. Chcemy zaprezentować Ci się w najlepszy możliwy sposób. Dbamy również o jakość opisu. Stworzymy scenariusz najlepiej opisujący Twój biznes i zachęcający klientów do skorzystania z Twojej oferty. Przejdziemy również przez najtrudniejsze kroki związane z konfiguracją Kart Google. Oznacza to, że prawidłowo skonfigurujemy Twoją strefę wydarzenia, wybierzemy kategorię i podkategorię Twojego wydarzenia.

Pozycjonowanie wizytówki Google Maps

Manufaktura stron zapewnia kompleksowe zarządzanie wieloma lokalizacjami firmy w panelu Google Moja Firma. Oferta ta dotyczy firm posiadających usługi w całej Polsce.

W ramach zarządzania wizytówkami oferujemy:

  • Audyt wszystkich lokalizacji,
  • Ujednolicenie danych adresowych,
  • Analiza konkurencji,
  • Zarządzanie opiniami,
  • Publikacja wpisów i zdjęć,
  • Bieżąca aktualizacja danych, zakładanie, zamykanie lokalizacji.

Jak szybko oczekiwać efektów naszej pracy?

Wizytówki przygotowuję stosunkowo szybko i zazwyczaj trwa to ok. 3-5 dni roboczych. Dużo tutaj zależy od Ciebie, jak szybko wyposażysz nas w zdjęcia, jeśli ich użyjemy i jak szybko znajdziemy warianty, które idealnie pasują do Twoich opisów i grafiki. Jeśli współpraca będzie udana i sprawna, wkrótce zobaczysz owoce naszej pracy. Podczas podpisywania umowy, wypełniacz krótką ankietę, która pozwoli nam sprawniej przejść przez ten proces.

Wizytówki zaczynają przynosić wartość niemal natychmiast po ich stworzeniu

Dobre opisy usług i atrakcyjne zdjęcia przyciągają klientów. Dobrze przygotowana wizytówka, nawet od podstaw, ma szansę przyciągnąć klientów bez opinii. Ludzie kupują oczami, więc przygotowana przez nas grafika czy dobrze sformatowane zdjęcia dadzą pożądany efekt.

To samo dotyczy tekstu. Dobre hasło reklamowe i opis dopasowany do potrzeb klienta przyniosą efekty. To samo dotyczy innych treści, które można umieścić na wizytówce. Mam na myśli godziny otwarcia, informacje o wydarzeniach świątecznych lub posty o aktualizacjach, takie jak posty o konkursach lub promocjach. Zostaną natychmiast nagrodzeni.

Doradzimy również w zakresie bezpośredniej obsługi wizytówek. Jak odpowiadać na opinie klientów i radzić sobie z negatywnymi komentarzami. Udoskonalając istniejącą wizytówkę, spodziewaj się efektów już za kilka tygodni. Nawet po zatwierdzeniu zmian nasi klienci często widzą znaczny wzrost zainteresowania. Prędkości są zmienne, jeśli chodzi o wyświetlanie lokalizacji dla danego hasła, jednak Google preferuje pełne karty, które dostarczają użytkownikom map niezbędnych informacji.

Ważną informacja jest, że nie podpisujemy umowy z więcej niż 3 takimi samymi firmami na jednej lokalizacji – dlaczego? Przecież sami nie będziemy robić sobie konkurencji. 😊

Zamów bezpłatną wycenę, spisz swoje potrzeby, a my przygotuję dla Ciebie spersonalizowane rozwiązanie –

Pozycjonowanie wizytówki Google Maps 🙂